[Tajfutas] HK2013

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Aug. 30., Cs, 23:51:34 CEST

Hát igen, ezek a MOM-osok aljas módon, előre kitervelt nyereségvágyból
rendezik a POCSB-t, ez most kiderült! :)

Egy kicsit óvatosabban kellene bánni a jelzőkkel, a nyerészkedés kifejezés
itt semmi esetre sem helytálló.
Én igazat adok Oszinak, lehet álszenteskedni, de egy ROB rendezés igenis
zsírosbödön, ezt mindenki tudja, aki erre pályázik, és nem véletlen ez a
legnépszerűbb a pályázatok között évről évre (gondoljunk csak a sprint
térkép készítésének költségére egy normál térképhez képest, vagy vessétek
össze az indulók számát, stb.)
Ami a 2013-as Hungária Kupa nevezési díjait illeti, és úgy általánosan a
nevezési díjakat: szerintem bízzuk a rendezőkre és döntsük el magunkban
látva a díjakat, hogy nekünk ez megéri-e. De kampányolni a levlistán
szerintem nem szerencsés dolog.
zka