[Tajfutas] HK2013

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2012. Aug. 29., Sze, 20:28:21 CEST

Sziasztok!

Én is meglepődtem a megszokottnál alacsonyabb nevdíjon a ROB esetében. Sajnos kihasználni nem tudom, mert másnap POCS-ot rendezünk...persze azért néhány MOM-os fog indulni...

Alapvetően a nevdíj megállapítása hozzáállás kérdése. Ez leginkább a 3Sz versenyeken a legszembetűnőbb, hiszen néha idejétmúlt, ingerszegény térképeken, csak helyenként SI-vel ellátott pontokat kell keresgetni több nevdíjért, mint ahol minden tuti, sőt, még öltöző is van a suliban...

Persze azt is megjegyezném, hogy a rendezés szempontjából pont a ROB a legzsírosabb csont, ezért könnyebb lemondani az extraprofitról, de ettől még nem lenne kötelező, mindenképp köszönjük.

Béke
Oszi