[Tajfutas] mp !!!!!

Marosffy Orsolya marosffy.orsi at mail.datanet.hu
2012. Aug. 26., V, 13:32:03 CEST

Kedves Zolika!

Az említett 6-7-es átmenetben, ami 9:55 lett, eleve kb. 3 percet
pumpáltam az elején, mivel eddigre az előző pumpálást követően teljesen
nullára lelaposodott a kerekem.
Kb. 1 perc amúgy is lett volna az átmenet.
6 perc hiba pedig valóban volt, miközben egyfolytában azt nézegettem,
hogy nem kell-e újra pumpálni, elvesztettem a fonalat.
Természetesen nagyon sajnálom, ugyanakkor úgy gondolom - és a másnapi
teljesítményem és az azzal járó eredmény alá is támasztja-, hogy az
elmúlt évek női váltó kálváriája ismeretében, valamint a válogatási
elveket betartva (mely egyébként az utolsó pillanatig lehetővé tette,
hogy ne én induljak, ha van nálam jobb), helyes döntés volt, hogy idén
én indulok.

Üdvözlettel:
Orsi