[Tajfutas] mp !!!!!

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Aug. 24., P, 19:32:53 CEST

" Női elit váltónk sima technikai hiba miatt esett vissza a második
poszton. Kaufmann Brigi még kimondottan jól kezdett, abból a nyolcadik
pozícióból még akármi is lehetett volna, de a szerencse nem volt velünk:
Marosffy Orsi - dacára a defektvédett belsőnek - már a pálya első felében
pumpálni kényszerült, majd ezt rendszeresen ismételnie kellett, egész
addig, míg egy esésnél el nem hagyta a pumpát. Innen nem teljesen, de
kényelmetlenül lapos gumival kellett végigmennie, ami végül súlyos perceket
jelentett, csak a 15. helyen váltotta Annát "

Csúnya defekt lehetett, mint amikor egy lufi kipukkan és föl-alá cikázik.
Legalábbis én ezt látom a gps trackingen (HUN(leg2)) a 6os-7es
átmenetben...úgy 9 percen keresztül. Mennyivel egyszerűbb a tájfutás, ott
ha sérül a futómű, akkor bánatosan besétálunk...