[Tajfutas] [MTBO] wmtboc_2012 nagyvázsony átvágás

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2012. Aug. 22., Sze, 17:46:10 CEST

Az esti eligazításom konkrétan az hangzott el, hogy:

- Will there be cut through?
- None.

Ezt én tovább adtam a csapatnak, akik úgy tűnik, komolyan vették és kicsit meglepődtek, amikor a vétel mégis ez volt, egy részük csapdát sejtve vagy félreértve a sárga árnyalatait nem vállalta be az átvágást. Hát ezért.

Ami meg a zöld és fehér közötti jellegtelen jelleghatár követését illeti, közel sem volt annyira evidens ott végigmenni, részben mert az ilyen - per definitio - jellegtelen, tehát nem sima ügy követni, részben ott volt valami útszerű dolog, ami megvezette a versenyzőket. Nem csak az említett 3 lányt, másoktól is hallottam ugyanezt a kalandot.

D.