[Tajfutas] Hungária Kupák kiegészítés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Ápr. 21., Szo, 18:52:37 CEST

Sziasztok!

A KTN-re hasonló három futam előnevezéssel lényegesen kevesebb a
nevezési díj, és még alig látok nevezést az Entryben. Igaz, hogy
sajnos, sokunknak jóval messzebb van, mint a Csákvár Kupa, Viktor
csapatának is messzebb van.

Nevezzetek, aki tud a KTN-re, itt mindig jó hangulatú versenyek
szoktak lenni, figyelemre méltó díjakkal. Nehogy a végén elmaradjon ez
a verseny, ami nagyon szép helyen lenne: Rudabányácska, Smaragdvölgy,
ha a rendezők meg tudják rendezni.

Üdv:
Kéri Gerzson