[Tajfutas] Fw: Olcsó nyári -KÜLFÖLDI -HAZAI versenyek

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 12:10:17 CEST

Sziasztok!
Szia Gerzson!

Nem, nem szerveztem keresztbe, sem ellene.
Tekintsd meg légyszi az MTFSZ  versenynaptárát!
Ugye, majd minden hét végén az ország különböző vidékein EGY NAPON vannak,
lesznek tájfutó versenyek.
Csupán ehhez kínál a Hungária kupa ideje alatt egy nem minősítő két futamos
tájfutó versengést a jubileumi évfordulóját (két év kihagyással) ünneplő
pásztói klub.

(A két verseny helyszíne között közúton kereken 220 km van!, tehát akinek
nincs annyi szabija, pénze, és nem szeret lakóhelyétől nagyobb távolságra
utazni, mi nekik kínálunk a Hungária részleges fedése alatt egy másik nyári
tájfutó lehetőséget biztosítani )

Szerintem nincs ebben semmi különös!

Szóval szabadon választhat bárki a két rendezvény a két vidék között.

Szép Napot Mindekinek!
Popey