[Tajfutas] Hungária Kupák kiegészítés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 11:03:16 CEST

Sziasztok!

Látszólag kicsit ellentmondásba kerültem saját magammal. Korábban azt
hangoztattam, hogy a tájfutó versenyek nevezési díjai nálunk
egyáltalán nem magasak, ha jó a verseny. Ez a véleményem nem változott
meg. A napi 2200 sem túl magas jó versenyek esetén! Ezért csak tény
közlésnek tekintsétek, amit az előbb írtam: Azt, hogy ha egyik évben
még napi 1000-ért versenyzek, akkor gondolkodom azon, hogy a következő
évben napi 2200-ért nevezzek-e, ami pedig még mindig rettentően olcsó
mondjuk egy szenior világbajnokság napi nevezési díjához képest.

Nagyobb baj, hogy az utazás és szállás megoldása is évről-évre
nehezedik, nemcsak anyagi téren, hanem egyébként is.

Üdv:
Gerzson