[Tajfutas] Keleti Tájfutó Napok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Ápr. 18., Sze, 14:49:23 CEST

Sziasztok!

Úgy tűnik, a Smaragdvölgyben a fedett szálláshelyek elfogytak, mivel
nekem május 12-re először nem sikerült szállást kapnom, de második
levelemre az üzemeltető jóindulata folytán szorítottak 2 helyet.

Viszont nagyon jó az autóbusz közlekedés Saújhely és Rudabányácska
között (menetidő kb. 15 perc), szerintem érdemes Sátoraljaújhelyen
próbálkozni szállás kereséssel. Én ezt tettem volna, ha nem sikerült
volna a Smaragdvölgy.

Üdv:
Kéri Gerzson