[Tajfutas] 37. Szlovák-magyar szenior találkozó a Postás Kupán melléklettel

Bacso, Piroska piroska.bacso at gea.com
2012. Ápr. 16., H, 15:18:49 CEST

Kedves Szeniorok!

Mellékelem az idei Postás kupán lezajlott  37. Szlovák-magyar szenior találkozó eredménylistáját. Gratulálok minden résztvevőnek!
Sajnos ismét elkövettem a szokásos hibát a válogatott magyar versenyzők kiválasztásánál: nem vettem figyelembe, hogy az F50 kategória legjobbja, Takács Csaba magyar állampolgár. Elnézését kérem!

Akiknek nem volt szlovák párjuk, ezért nem számíthatott bele eredményük a viadalba:

F60 Ládi János, Bacsó Attila
F70 Szecsődi Ákos, Vass Tibor
F75 Schőnviszky László, Kangasmaki Heikki (vajon magyar állampolgár?) / Németh Alajos
F80 Dudás István, Kún Ferenc
N55 Wieder Ilona, Takács Ágnes
N65 Sőtérné Farkas Anna, Cser Krisztina

Visszavágó 2012. július 12-15-ig a Szlovák Karszt Kupán, gyertek minél többen!

http://web.tuke.sk/obeh/karst/

Üdv, Bacsó Piroska