[Tajfutas] HÉTFŐN (ápr.16.) lejár a TIPO Kupa nevezési határideje!

OCSB-OEVB 2011 nevezes at tipotke.hu
2012. Ápr. 15., V, 22:42:58 CEST

Sziasztok!

2 hét múlva mindenkit várunk az idei tavasz egyik legnagyobb
versenyére, az idén először 5futammal megrendezésre kerülő
versenyünkre (éjszakai, 3nappali egyéni, 1 váltó)!

Már csak 1 nap van, hogy a TIPO Kupára, TIPO váltóra és a Szélrózsa
éjszakaira alapáron nevezzetek!
A legközelebbi nevezési határidő HÉTFŐN (április 16.) lejár!
Kiírás: http://www.tipotke.hu/tipo2012/hun és az MTFSZ oldalán.

Fent vannak az előzetes pályaadatok is, ennek tükrében tudtok
válogatni a kategóriák közül.
http://www.tipotke.hu/tipo2012/hun/index.php?page=3

Az újrarendezendő HOB F50-es kategória (korábbi=jelenlegi)
rajtlistájában szereplőket megkérjük, hogy a félreértések elkerülése
végett a nevezes at tipotke.hu e-mail címen jelezzék, hogy a HOB-on vagy
a TiPO kupán szeretnének-e indulni.

Gyere el, ha...
...szeretsz éjszaka futni és ezzel is készülnél az Éjszakai OB-ra.
...még gyakorolnál az idei Váltó OB-ra, már 37 váltó nevezett, ne
hagyd ki Te sem.
...a jövő évi KOB-VOB-hoz hasonló terepen futnál még egyet.

További érdekességek:
A 3.napi vadászrajtos futam is rangsoroló lesz.
Az 5 futam alatt összesen több, mint 300pont kerül ki az erdőbe.
Mobilos versenyen is megmérettetheted magad a futamok között.

Ne felejtsétek, hogy a szállásokat és vacsorákat is holnapig, április
16-ig (hétfő) tudjátok megrendelni a tipomiksi at chello.hu e-mail címen.
A megmaradt szállásokat ezután már-csak a szállásadókkal egyeztetve-
és pótdíjjal kiegészítve tudjuk adni.

Nevezés:
TiPO kupa: http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5220
Szélrózsa éjszakai: http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5222