[Tajfutas] HOB F50 újrarendezés

Tamas TOTH info at geomega.hu
2012. Ápr. 10., K, 19:23:40 CEST

Sziasztok!

Köszönet Zetornak a HOB F50 újrarendezésre vonatkozó leveléért,
kiválóan összegyűjtötte benne a kérdéseket, az egyes kérdések után
találjátok a válaszokat kiemelve.

> [...]
> IV. 16.,
> addigra talán kiderülnek ezek az információk:
>
> Ha a szabályzatokban különösebb szó nem esik az újrarendezésről, de azért
> levezethető (legalábbis én így értelmezem), hogy csak azok
> indulhatnak, akik
> az eredeti versenyre is neveztek F50-ben.
> 1. Az indulhat aki nevezett, vagy csak az aki, ténylegesen rajthoz is
> állt?
> (Nem tudom volt-e olyan, aki nevezett, de nem indult el, így ez a kérdés
> lehet, hogy csak elméleti jelentőséggel bír.)

Azok, és csak azok a versenyzők indulhatnak, akik a HOB-ra neveztek,
azaz a HOB rajtlistán szerepelnek.

> 2. Lesz-e új rajtlista, vagy a HOB rajtlistája alapján indulunk? Ha
> marad a
> HOB rajtlista, akkor biztosan lesznek olyanok, akik nem tudnak/akarnak
> újra
> indulni, az ő helyük feltételezhetően kimarad.

Nem lesz új rajtlista, ugyanaz a rajtlista marad, de nullától (10:00)
indulóan.

> [...]
> olyan,
> aki indult F50-ben a HOB-on, van köztük olyan, aki nem, van köztük olyan,
> aki más kategóriában indult a HOB-on, s van köztük külföldi is. Ha
> lesz egy
> külön F50 a Tipo Kupán indulóknak, akkor a HOB újrarendezésen indulók
> ezzel
> ki vannak zárva a Tipo Kupa összetettből. Ha csak egy F50 lesz, akkor mi
> lesz a többi indulóval (aki nem HOB jogosult)? Ők is megkapják a hosszú
> pályát? A HOB mezőny előtt, után lesznek besorsolva (remélhetőleg

Aki már nevezett a Tipo-ra, azokat természetesen továbbra is szeretettel
várjuk.
Mint az a kiírásban is szerepel, az F50-ben az összetett eredményt a 2.
és 3. napok
eredménye alapján hirdetjük. Lesz 1. nap is "normál" F50, azoknak akik
nem akarnak a HOB újrarendezésen
indulni, de ez sem a 3. napi rajtsorrendbe, sem a végeredménybe nem
számít bele.

> 4. Kell egyáltalán nevezni az érintetteknek (azt magáról értetődőnek
> gondolom, hogy nevezési díjat nem kell fizetniük)? Valószínűleg az
> lenne a
> legcélszerűbb megoldás, ha lenne egy normál F50 (a háromnaposon
> indulóknak)
> és egy bajnoki F50 (ahol csak az érintettek indulhatnak, cserébe nem lesz
> összetett eredményük a Tipon).

Nevezni nem kell, nevezési díjat csak annak kell fizetni, aki szerepelt
a rajtlistán, most eljön, de a HOB-on nem fizetett.
Ebben az esetben a nevezési díj megegyezik a HOB nevezési díjával (2300 Ft).

> 5. Gyaníthatóan az F50-ben HOB-ot futók nem fognak előző éjszaka
> Szélrózsa
> éjszakait futni. Számu(n)kra így eggyel kevesebb éjszakai rajthozállás
> marad.

Ezt mi is szomorúan halljuk, de sajnos legfeljebb azt tudjuk
felajánlani, hogy aki Szélrózsát is vállalja
a HOB előtt, annak a Szélrózsán a mezőny elejében biztosítunk rajtidőt,
hogy korán le tudjon feküdni. :-)

Várunk minden versenyzőt a Tipo kupa futamaira is!

Üdvözlettel,

TT