[Tajfutas] Nógrád Nagydíj eredmények-Szemüveg

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 9., H, 09:16:29 CEST

Sziasztok!
Kellemes pihenő(ünnepi) napot kívánok mindenkinek! .
....De van, akinek dolgoznia kell-kellene
Én is szeretnék, de az orrom mindig hozzáér a monitorhoz.
Figyelem!
Aki, esetleg talált a Nógrád Nagydíjon  egy amúgy tök új olvasó
SZEMÚVEGET -most írta ki számomra egy Pásztóra lejáró a Hegedűs tájfutó
dinasztia rokonságába tartozó főorvosasszony.
az legyen szíves emailben értsítsen már!

Legtöbbször ott az üdítős sátornál fordultam meg (szpíkerkedés)

Még van a másdik napról, a váltóról, a tojáskereső versenyről, az
eredményhirdetésről, további néhány száz- össz 400 mb Bódi Zoltán által
készített fotó,
de nem tudom közzétenni.
Itt jegyezném meg gyorsan, hogy az eredményhirdetés mellett feállított
sportági  molinó baromi jó! Gratula az összeállítónak

Szép Ünnepi Napot
Popey