[Tajfutas] Extrém időjárás a tájfutóversenyeken

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 4., Sze, 17:07:31 CEST

  ----- Original Message -----
  From: czimer.z
  To: tajfutas at lazarus.elte.hu
  Sent: Wednesday, April 04, 2012 12:50 PM
  Subject: Extrém időjárás a tájfutóversenyeken

  Sziasztok!
  Extrémre, példaként, egy eset.
  -.... 2008-as Nógrád Nagydíj Mátra-Kaszab-rét.

  Ott az első nap napsütés tavaszias idő volt, másnap hóvihar a rajtba menet hóvihar és 15-20  cm hó a terepen
  Sokan nem tudtak eljönni a második napi küzdelemre, talán Lajszi-nak(most ETC) is vissza kellett fordulni a nyári gumik miatt. talán a válogatott is megtorpant, ottragadt Galyatetőn!
  A dolog érdekessége, hogy hétfőn már megint hétágra sütött a nap.
  De ennek rendezés történetéről tényleg Kovács Gabi a betétverseny rendezője( váltók) tudna sokat mondani

  Megpróbálom a 2008-as, egy akkor Dornyay célkapus Józsa András(Salg.) célfotóját csatolni, talán ilyen befutókép még Zsebéről is van vhol az archívumomban.
  A képen egyébként Novotniné, Ica (Bgy) érkezik éppen az NN céljába
  Popey

  Ui: Nekem a legfrissebb extrém esetem a tavalyi Pannon Tájfutó Napok I. napja volt.
  Hogy a fene vinné el azt délutánt. Extrém időjárás volt a javából
  Ilyenkor szokták mondani ...mint a dézsából vhogy úgy ömlött zuhogott az eső