[Tajfutas] HOB - tömegrajt

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Ápr. 4., Sze, 10:23:13 CEST

> Egyébként minden tiszteletem Skulóé. De szerintem kezd egy kicsit sokat
> vállalni.

"Nem kicsit, nagyon..."

> Az, hogy egy OB-n meg nem áll a cél rajt előtt 1 órával, pedig igen
> szégyenletes dolog.

Speciel itt szerintem Mozsár és Gyalog Zoli sem szívesen állított volna fel
egy többszázezer Ft-os célkaput, amíg nem muszáj. Én láttam verseny közben,
amint a feszítőkötelek felett derékszögben megtöri a szél.

> "hol vannak a 17-18 évesek az N18-as korosztályból (!?)"
> Hogyan lesz így a későbbiekben ütőképes junior és felnőtt válogatott?

Az elnökség és a közgyűlés elő kerülő elemzésekből régóta tudjuk, hogy a
90-es évek elején-közepén született korosztály a legszűkebb a tájfutó
korfában -
utána a 2005-től elindult sportágfejlesztési támogatásoknak is köszönhetően
sikerült feljebb tornászni a létszámot.
Majd maximum kicsit visszafogjuk az MTFSz-ben a válogatottat - esetleg pont
a sportágfejlesztésre átcsoportosítva -, legalább azon a téren kevesebb
feladat lesz. Nem muszáj az IOF által erőltetett - a kisebb országoknak
szerintem időben és anyagilag is túl sok - világversenyen mind résztvenni.

Üdv,
Skuló Marci