[Tajfutas] válasz ...

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2012. Ápr. 3., K, 18:40:35 CEST

Nagyra becsülöm Tornai Szabolcs írását, különösen azért,
mert érzelmekban gazdagon mutatta be szeretett
sportágunkat, és ez nem gyakori.
Én is így érzek, nem érzem magam kisebbnek a túristánál, benne élek a
természetben, pont ezért csinálom, mert ez
a környezet, ami inspirál.
Többen valljuk, hogy a tájfutás életforma, és nemcsak
átrohanunk az erdőn.

Üdv mindenkinek
kisDüdü