[Tajfutas] HOB - tömegrajt

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Ápr. 3., K, 14:55:29 CEST

Sziasztok!

Mint egy viszonylag jol tajekozodo de manapsag mar egyre lassabb tajfuto elmeletileg a tomegrajt ellen kellene lennem, mert hozzam konnyen ragadhat egy kevesbe reumas, fittebb futo akitol soha az eletben nem tudnek elfutni. Megis, nagyon sajnaltam, amikor a szenior bizottsag nyomasara mi nem kaptunk tomegrajtot.  Tobb okbol: 1.szeretek minden ujat, szokatlant kiprobalni es csak azutan itelkezni; 2.ha a palyakituzo a helyzet magaslatan van es ugy illeszti be a pillangokat, pontbegyujtos es valasztasos reszeket hogy az szetszorja a mezonyt, akkor kifejezetten elvezetes is lehet. Sajnos ez utobbi nem igazan tortent meg mult szombaton, de, mint az angol mondja, azert "ne dobjatok ki a kisbabat a furdovizzel egyutt!" Nem a tomegrajt hibaja az ha a palyak nem lettek olyan jok, hogy minimalizaljak a ragadast.  Vegyetek eszre, hogy nem azt irtam, hogy kikuszoboljek, mert olyan nincs.

Ennyit errol reszemrol.

Julia