[Tajfutas] HOB

Ferenc Varsanyi ferencvarsanyi at gmail.com
2012. Ápr. 3., K, 12:38:53 CEST

Sziasztok,
Mivel én még kint szenevedtem a pályán, a holtversenyről csak az eredmény
hírdetés elött lett tudomásom, de arról, meg, hogy ezt nem szabályos
kihírdetni nem is tudtam illetve egy teljesen elmebeteg szabálynak tartom.
Gyakorlatilag a Vinicznek teljesen igaza van mindenben ami leírt s
gartulálok a lányoknak, megmondom őszintén nekem olyan kérdéseim lennének,
a Vinicztől kapott levél után, hogy hol vannak a 17-18 évesek az
N18-as korosztályból (!?) és ha simán leverik őket itthon fizikailag, akkor
minek van N18-as válogatottunk s visszük őket világversenyekre, mit várunk
tőlük, ha itthon 14-15 éves kislányok elverik őket?
Ez most nagyon durva kérdés, már azért is mert családi oldalról érintett
vagyok a témában, de a nemzeti válogatottba úgy lehet szerintem bejutni,
hogy a válogatott versenyzőnél nincs jobb az országban, most ezek a lányok
bebizonyították, hogy rommá tudják verni a magyar mezőnyt N18-ban is,
akkor nem ők az ország legjobbjai....?
Üdv,
Feri

2012. április 3. 9:13 Viniczainé Kovács Ildikó írta, <