[Tajfutas] HOB

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2012. Ápr. 3., K, 10:24:12 CEST

Nézzétek már meg jobban az összes tömegrajtos részidejét!
A legtöbb kategóriában komoly együttfutások voltak, s csak a célhajrában
ill. az utolsó 1-2 ponton húztak kicsit el egymástól. Volt, ahol csak 1
mp-cel.
És ezért a versenyzők egyáltalán nem okolhatók - ha  a pálya olyan volt,
hogy nem szórta szét őket még az elején, logikus, hogy együtt fussanak.
Hogy ezen belül az egyik kategóriában ilyen helyzet (holtverseny) állt elő,
az már mellékes és kár csámcsogni rajta.

Bogdány Miklós/TTE

  _____