[Tajfutas] 24 órás Magyar módra

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 2., H, 21:36:50 CEST

Sziasztok!

A német 24 órás helyett itt a MAGYAR!
Már nevezhettek is hazai, mátrai 24 órásra !. Lásd: versenynaptár

A Szaki itt biztos nem talál majd búzaföldet, de más terepi kuriózumot az egyik részen azt igen, az lesz dögivel.
Na azon menjetek majd át.

Őt, most nem lehet kizárni, ő majd inkább az indulókat fegyelmezi, ha esetleg szükség lesz rá.

Hát, baromi jó és gyönyörű helyen lesz a VK.
(Hidegúti Turistaház -néhány éve itt rendezte meg a Dornyay a  KOB-t és a VOB-t
Holnaptól bezárul a kör, mármint hogy Erdélyi Gyula és jómagam végzünk a terület körbetérképezésével.

A terep legnagyobb részén azóta sem volt pl. tarvágás.... az erdő ugyanolyan csodálatos FEHÉR, mint hét évvel ezt megelőzően.
Középhegység lévén szint van, köves részek is előfordulnak,de az majd a pályakitűző dolga lesz, hogy ezeket  miként veszi figyelembe.

A versenyterep új részéről már volt tájfutó térkép, akkor elnyerte az ÉV térképe címet is, de ennek már négy évtizede !.
Talán, ha minden igaz, ez a terület hasonló fedettségű lesz, mint a hétvégi Nógrád Nagydíj I. napi terep egy része.
Letörések, mezsgyék, felhagyott földek, ligetesek,bozótfoltok, ültetett fenyőerdőrészek, csodálatos szórványos ligetes- elszórt fenyőfákkal, szívárgó vizek, na és a rengeteg kisebb nagyobb kőrakás...,

Szóval a lényeg, el kell jönni Május elején a Mátrába. Itt, ki lehet majd próbálni az állóképességünket, akár 24 órán keresztül is.
Hajrá Magyarok !
Szép Estét!
Popey

Popey