[Tajfutas] HOB tömegrajt

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2012. Ápr. 2., H, 19:53:26 CEST

"A szenioroknál olyan kicsi a különbség a ROB, KOB, OEB és HOB lépcsők
közt, hogy a különböző bajnoki formák szinte ugyanazt a próbatételt
jelentik. "

Hát, ez azért nem teljesen igaz, pl. nekem a HOB 130 percet jelent, a
ROB csak 20-at.
.. és ez azért közel a 100 kg-hoz egyáltalán nem mindegy...:-D

Ettől függetlenül mindegyiket le kell küzdeni.
A többi állításoddal egyetértek.

Ifj. Pavlovics Gy.