[Tajfutas] HOB

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Ápr. 2., H, 16:21:26 CEST

Üdv  Mindenkinek!én már vasárnap végig néztem a részidőket,és a következő jött ki (nekem).A 6. pontig teljesen eltérő részidők vannak,utána viszont gyakorlatilag egy és ugyanaz.Miután két szinte azonos képességű leányzóról van szó,senki ne vessen követ rájuk.Még ha akartak volna akkor sem tudtak volna el szakadni egymástól (én meg nem akartam volna).Summázva:IGY JÓ AHOGY VAN!!!!!
lujipapa