[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

Kovács Gábor borea at is.hu
2011. Sze. 26., H, 17:43:26 CEST

Sziasztok,
a térképnézés problémáját egy kis kézi térképolvasó lámpával is meg lehetne
oldani (ami a  bozótnadrág zsebében elfér).
Mert maga az útvonal, ha jól értem Csongor levelét , ki lesz világítva, ha
nem is reflektorokkal.

Hasonló föld alatti szakaszokkal dúsított verseny volt idén a cseh Advanta
Kupán, ott olyan útvonalválasztás is volt, ahol a versenyzők eldönthették,
hogy az átmenetet föld alatt vagy a felszínen teljesítik:
http://www.bestik.cz/mapy/show_map.php?user=katka&map=732
Azt írja Katarina Labasová, hogy a 13-14-et felszínen futotta, de föld alatt
lett volna az ideális.

Üdv: KG