[Tajfutas] Eger Nagydij 2011 oktober 29-30

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2011. Sze. 26., H, 16:37:38 CEST

Engem viszont pont ez vonz az Eger Nagydíj 1. napjára, különben nem biztos,
hogy neveznék.

Nekem úgy tűnt, hogy az első napot a rendezők is inkább az élmény-tájfutásra
hegyezik ki ezzel a pincés szakasszal, meg azzal, hogy középtáv lesz 5000-es
városi térképen, ami nyilvánvalóan ellentmond az IOF pályakitűzési
irányelveinek erre a távra. És ez szerintem jó is így az OB-k után, éles
küzdelemre egyébként is ott a másnapi kiemelt rangsoroló futam, vagy másik
kb. 180 rangsoroló versenynap az év során.

Isti ellenfeleinek nagy része egyébként előzőleg a MEFOB váltó futamán fogja
fárasztani magát. (Vasárnap meg másnaposan fog rajthoz állni az esti buli
után.) Úgyhogy az is lehet egy megoldás, hogy függetlenül a futott
idejeitől, kihirdetjük Istit előre győztesnek, ezt szerintem bőven 2/3-os
többséggel megszavazná a leendő F21A mezőny.

Üdv,
Skuló Marci