[Tajfutas] ONEB térképrészletek

Tamas TOTH info at geomega.hu
2011. Sze. 25., V, 20:59:10 CEST

Sziasztok!

A jobb kéz bal kéz kérdés valóban keveredik, de úgy tűnik, hogy lesz más
meglepetés is a térképen.
Nem tudom, hogy átmegy-e a levlistán a mellékelt képfile, ami a régi
térképen a Google Earth (2010. aug.)
alapján ábrázolja a leirtott erdőket.
Ez alapján az ONEB szlogenje lehetne a "Hozz egy fát magaddal!"
Izgatottan várjuk a maradék erdőben az izgalmas versenyt.

Üdv,

TT