[Tajfutas] kérés a versenyrendezőkhöz

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 23., P, 12:20:42 CEST

Ahogy az utcaneveket nézem, eléggé elavult a google térképes adatbázisa.
Nem az Árpád és Hét-Vezér utcákra gondolok, hanem a környéken levő
többire, pl. a Tanácsköztársaság utcanévre. Tudom, egyes szegényebb
helységekben azért nem változtatják meg az elnevezéseket, mert sokba
kerül a táblák, céges borítékok, levélpapírok kicserélése. Arra is
emlékszem, hogy egy időben, a 90'es évek elején, az MTA hivatalával
levelezve én sorra a Nádor utcába címeztem a leveleimet, a hivatal
válaszaiban pedig rendre Münnich Ferenc utca megnevezés volt
található.

Üdv:
KériG