[Tajfutas] Virtual orienteering

Török Imre toreny at freemail.hu
2011. Sze. 22., Cs, 16:23:38 CEST

Sziasztok! Egy kicsit próbálgattam a rendszert, illetve megnéztem a demó videókat. Egyelőre nagyon kezdetleges a dolog, mert csak google map térképpel lehet használni, ami finoman szólva is mérsékelten alkalmas tájfutásra. Mindenesetre van perspektíva a dologban.  Egyébként találtam olyan ingyenes térképolvasó alkalmazást okostelefonra, amihez fel lehet tölteni egyéni térképeket, akár beszkennelt tájfutó térképből is. Még nem próbáltam ezt a funkcióját, de egy svédországi fórumbejegyzés már beszámolt róla, hogy sikeresen használta tájfutó térképpel.Itt lehet bővebben olvasni róla: http://www.oruxmaps.com/index_en.html Ez utóbbi persze nem kezeli a virtuális pontfogást... A két módszer összerakása viszont nagy távlatokat nyithat. Üdv:
TÖRÖK Imre
Mob: +36 70 540 6956