[Tajfutas] MTBO - Csak így tovább!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Sze. 12., H, 12:31:31 CEST

Sziasztok,

Küzdelem az elemekkel, versengeni régi barátokkal, megtekinteni a legjobbak küzdelmeit, drótszamár csodáktól ámulatba esni?

Mindez hol adatott meg nekem?

Az MTBO hétvégi versenyén.

Küzdelem a meleggel, hőséggel? Nem, azt menetszélben nem lehet érezni.

Küzdelem a sáros utakkal? Az sem volt, porszáraz volt minden a területen.

Küzdelem a szintekkel? So,so. Néha, néha tologatni kellett a kétkerekűt felfelébe.

Küzdelem a lejtőkkel? Én erősen fogtam a majrévasat.

Küzdelem a cringáddal és annak kezelésével? Igen, ez részint technikai sport. Kell hozzá egy jó "paripa" és a lovacskát irányítani tudó zsoké.

Küzdelem a térképpel, ábrázolásmóddal, átmenetekkel? Igen, haladás közben a felfelé és a lefele között nagy a sebességkülönbség, ezért a megtett távolságok megítélésében is nagy a kontraszt.

Gazdálkodás saját erőforrásoddal? Igen, a te "motorod" sem benzinüzemű. (Az egyik kerékpáron ez volt olvasható: "Egy autóval kevesebb!)

Ez volt az első olyan MTBO verseny, ahol a megszerzett bajnoki pontok beleszámítanak a Bajnoki Pontverseny végeredményébe.

Ez lehetett az első olyan MTBO verseny, ahol pécsi versenyző rajthoz állt. (?)

Legyenek akkor itt megemlítve paripájának adatai is: 1990-s évjáratú, YAKARY/Explorer MTB, 18 sebességes, elöl ovális fogaskerekekkel, 15 kg-s fém vázzal, csehszlovák hátsó gumikkal felszerelve.

Sok vizet nem zavartam, de nagyon kedves volt Koós apuka dicsérete, aki azt mondta az első nap után, hogy nagyon jó a kerékpárod és a ruházatod közötti összhang. (A zöld/fekete bringához, fekete gatyesz és zöld salgótarjáni Sprint OB rendezői póló társult.)

Köszi Puffy a családias hangulatot.

Üdv,

HN