[Tajfutas] Fwd: sprint OB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 8., Cs, 21:26:39 CEST

Lehet, ha nem írok a listára, az egész levelezés el sem indul. DE! azt nem
mondtam sem én, sem más, hogy a verseny rossz volt, tudjuk, néhányan biztos,
hogy nehéz versenyt rendezni, és kicsit bántam is hogy egy figyelmetlenség
miatt, ami a térképnyomtatásnál volt ekkora levéláradat indult. Tényleg nem
ez a jellemző összkép a versenyről, lásd, van akinek fel sem tűnt.  Igaz,
volt akinek bajnoki címe bánta. Én is úgy emlékszem magamhoz képest is elég
kulturált formában adtam hangot célba érkezésemkor  nemtetszésemnek, és azt
is  tudom, hogy sokan visszafogták magukat ,0.006% kivételével :-) ezt a
rendezők vegyék-vegyétek mindenki részéről, aki a célban nem zúdította rátok
gondolatait, nagy-nagy elismerésnek ami  a verseny többi részének szólt.
Az egész levelezésből meg azt fontos megtanulni, hogy tudni kell látni a
futó versenyző szemével a térképet, nem elég ha gépen, asztalnál jó. És ezt
a többszörös nevezési díj sem oldja meg, van amit nem lehet megvenni.
MM