[Tajfutas] [off] Gáztározó a Budai-hegységben

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2011. Sze. 8., Cs, 14:34:20 CEST

Én is így tudom! Kvázi csak egy elzárót kell építeni fölé a felszínre. Talán Tóth Tomi elmondja, azt hiszem ő szakembere a témának!

ha jól tudom az 1,2 Mrd köbmétert csak úgy beeresztik a földbe, ahol korábban földgáz volt - ez a stratégiai gáztározó KG From: TIPO MiksiSent: Thursday, September 08, 2011 1:44 PMTo: &#39;Kovács Gábor Endre&#39; ; tajfutas at lazarus.elte.huSubject: Re: [Tajfutas][off] Gáztározó a Budai-hegységben Biztos, hogy az 1,2 Mlrd köbmétert 1 atmoszférán tárolják? Mert ekkora térfogat 1000 m x 1000 m x 1200 m oldalhosszúságú tartály.Ha viszont kellően összenyomják (cseppfolyósítják?), sokkal kisebb tároló kell. Miksi From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Kovács Gábor Endre