[Tajfutas] ROB eredménykinyerés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Sze. 8., Cs, 08:48:29 CEST

Sziasztok!

Halvány számítógépkezelési ismereteim mellett szeretném magánban a segítségeteket kérni.

A honlapokra feltett versenyek eredménylistáiból, eddig, ha nem is egyszerű,  más rendszerekhez képest elavult, kissé nevetséges, általában időigényes módon, de ki tudtam nyerni a kiszemelt  versenyzők eredményeit

(Célom a minél gyorsabb sportági sajtóközlés lenne. Ma  például már megjelent a POCSB, de ha így maradt a ROB, részemről végleg feledésbe fog merülni)

Szóval a szép és szemre tetszetős ROB eredmények kinyerése már igen időigényes, nem megy.

Egy napilapnál erre már nincs idő!

 (P. Ádámnak már írtam, de ezt követően vszínűleg  mások is használni fogják ezt a szoftvert)

Ki tudna, vmiféle gyorsabb biztoságosabb, célravezetőbb (csak az új Krammer féle ROB eredménylistáról lenne szó) nekem ajánlani.

(Wordbe való beszúrás-szerkesztés)

Ui: Nem is lenne rossz ha olyan eredménykinyerést is lehetne alkalmazni a tájfutó eredményeknél ,  mint az pl. a Nike félmaratonnál lehetett.

A keresőbe beütve a nevet-egyesületet pár pillanat múlva előttem van az érintett versenyző(k) helyezése, időeredménye, egyesülete ...

A segítséget előre is megköszönve : Popey