[Tajfutas] (Tajfutas] ROB

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Sze. 7., Sze, 14:35:11 CEST

Sziasztok!

En is jobbnak latom, ha maga a futo figyel elsosorban oda a testi epsegere,
es nem a rendezotol var mindent, meg majd a per vegen a karteritest,
remelem, hogy ilyen jellegu perek meg jo sokaig nem lesznek tajfuto
versenyek kapcsan, ennel joval ertelmesebbnek tartom magunkat.

Az erdoben pl. elore tudnia kellene a rendezonek, hol vannak fertozott
kullancsok, vagy esetlegesen bevadulo vadkanok, vagy pl. oda nem figyelo
vadaszok stb.? Mindentol nem lehet szerintem megovni a versenyzoket egy
tajfuto versenyen, de fokozott veszely eseten termeszetesen intezkedjen
továbbra is a rendezo, hogy ez a veszelyforras elkerulheto legyen. Most pl.
lehetett volna esetleg a kerekparutra, ahol raer a terkepre egy-egy tablat
tenni, hogy vigyazzat futok, de gondolom nem gondoltak ra a rendezok, hogy
egy tobbnyire nem tul forgalmas kerekparut kulonosebben nagy veszélyforrást
jelentene, foleg hogy nalunk nincs erre speci ellenorzo biro.

Bar kihelyezett tablat nem lattam, de nem hiszem, hogy ennek ellenere
szaguldoztak a kerekparosok ezen a szakaszon, mert a sok futo miatt maga a
verseny is eleg feltuno volt, hogy "itt valami alighanem tortenik, inkabb
lassitok".

üdv. Viktor

  _____