[Tajfutas] Sprint térképek ábrázolása

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Sze. 7., Sze, 10:38:34 CEST

Az első változatnak megvan az a hátránya is, hogy valójában nem térkép,
legalábbis a valóság ábrázolásának szempontjából nézve.
Akkor már inkább a homogén szürke (tömör háztömb), de azon a lila
pályavonalak esetleg kevésbé látszanak, vagy a f.szöld zártkert szín.
De maradjunk inkább a 2. változatnál, az szép is, jó is, bár valóban több
munka kell hozzá!
kovacsp