[Tajfutas] sprint OB

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 12:58:54 CEST

Én személyesen beszéltem a szombati futamok pályakitűzőivel, mert nagyon
tetszettek a pályák. Akkor mondták, hogy a Lecsófesztiválról csak utolsó
előtti pillanatban szereztek tudomást, ezért át kellett tervezni több
pályát. Valószínűleg ennek tudható be, néhány apróbb figyelmetlenség (Zetor
által említett 11-es pont sorszáma).
A komphoz vezető utca egy részének letiltása számomra nem volt zavaró, bár
nekem szerencsére még jó a szemem. És ezt se jókedvükben tiltották le a
rendezők, hanem mert fel volt bontva az út.
Az utólag berajzolt két fal pedig lehet nem felel meg a szabályzatnak, de a
mellékelt térképen, úgy ahogy az enyémen is vastagabb mint az előírt, tehát
még jobban is látszik mintha nyomtatva lett volna.

Sprint versenyt rendezni egy igazi rémálom, a sok nemvárt esemény miatt.
Szerintem a lehetőségekhez képest nagyon jól megoldották a HTC-sek.

Viktor