[Tajfutas] Fedettségi ábrázolás a Hungária 1-2 napi térképén

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 13:12:23 CEST

Sziasztok!

Nem elterelő hadműveletként (mostani ROB-POCSB vélemény nyílvánítások), de ha térkép....

akkor én is szeretnék a HUNGÁRIA kupa 1-2. napi térkép ábrázolási módjával kapcsolatban kérdezni egy dolgot, illetve a választ kapni arra alkalmazható -e IOF térképek esetén ez a változat , vagy sem.! (Szerintem nemzeti illetve egyedi jelként(?!) talán igen ,de ezt sehol nem találtam)

Lásd :csatolás :FEDETTSÉG(ha átmegy a kis kivágat- hanem nézzétek meg a 1-2. napi térképeiteket)

 Szóval a Hungárián  egybehozták a két jelet   403/411

Lehet ezt így a térképeken alkalmazni?

Kivonat  a nemzetközi térképjelkulcsból

403 = Durva nyílt terület

Pusztaság, mocsaras terület, tarvágás,új telepítés(1 méternél alacsonyabb fák) vagy más, alapjában nyílt terület durva aljnövényzettel, vagy magas fűvel.

A 403-ast kombinálni lehet a 407-es 409-es jelekkel

407 és 409-es a Lassan futható aljnövényzetet, illetve nehezen futható aljnövényzetet-zöld csíkozás jelentik.

üdv. Popey