[Tajfutas] ROB-POCSB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 11:09:52 CEST

Miki, a kedvünkért kerekedj felül magadon, és oszd meg velünk az említett
részek szkennelését!
Saját 40B-s pályámból kiindulva csak azt mondhatom, hogy azon nem volt hiba
a benyomtatással, pedig én a színeket sem látom rendesen.

Én csak a főtéri romtemplom sraffozását nem vettem észre, de a mi pályánk
nem vezetett arra, aki meg  az ismerőseim közül átfutott rajta, az eddig még
eredményesen lapított, mert eddig még nem zárták ki :-))

A főtérre vezető utca rajtban kifüggesztett sraffozása viszont tényleg nem
volt eléggé informatív, ilyen erővel elég lett volna kifüggeszteni csak a
sraffozás nyomatát azzal, hogy íme, ez hiányzik. Egyébként ott a helyszínen
kétszer is átfutva meg sem fordult a fejemben, hogy átküzdjem magam a
"bányagödrön", és szerintem útvonalválasztásba sem zavart bele.

Nekem a délutáni futáson csak az egyik lecsós stand okozott gondot, nem
láttam tőle a bóját, és csak harmadszori térképnézés után jöttem rá, hogy
mögötte kell lennie.

Kovács Péter
BBB