[Tajfutas] Fwd: Re: Re: ROB-POCSB

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Sze. 6., K, 11:31:26 CEST

-- Eredeti üzenet --

Sziasztok!
Én is megettem több "lila nyomatot" , de  sajnos én voltam a hunyó!! Meg abban is , hogy már a rajtban fordítva fogtam a térképet :-(! Nagyon jó volt a térkép és a rendezés is!!  HAJRÁ HTC!
Saját hibáinkat ne fogjuk a rendezőkre és az ellenőrzőbíróra! AKIKNEK NEM TETSZIK, AZOK CSINÁLJANAK JOBBAT!!!!!
ViPi