[Tajfutas] ROB-POCSB

Forrai Gábor fgjasi at freemail.hu
2011. Sze. 6., K, 10:50:17 CEST

Sziasztok! Arra a 3 esetre én is kíváncsi vagyok. Én egyről tudok csak, azt több versenyző is jelezte: a püspöki palota kertjében a szökőkút pont sorszáma a vastag feketével jelzett falra került (nem kitakarva, csak felülnyomva), emiatt a sarkon álló torony tetejére vezető sétányra többen azt hitték, hogy az kivezet az utcára. Egyértelműen arrébb kellett volna tennünk a sorszámot.Ez a hiba nem mondanám, hogy tapasztalatlanságból adódott (Dénes Zoli és a tapasztalatlanság amúgy is nehezen fér meg egy mondatban), egyszerűen a nyomdába adás előtti pályaellenőrzések (körök, összekötő vonalak megszakításai, sorszámok elhelyezése) a hajnali órákba tolódtak, amikor már lankadt a figyelem. A másik két esetben mi volt a probléma? Üdvözlettel,Forrai Gábor(az egyik pályakitűző)