[Tajfutas] ROB-POCSB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 09:48:44 CEST

Sziasztok!

Eddig gondolkodtam, de megírom. Bár lelkes rendezők jó kis versenyt
csináltak, ők és ellenorzóbírójuk tapasztalatlanságának tudom be a sprint
döntő nyomtatási hibáit, amikoris több esetben logikus vagy annak látszó
útvonalat takart el a lila felülnyomás. Szerintem nem megengedhető, hogy egy
OB-n mások kárára szerezzenek tapasztalatok rendezők. A végeredmény
szempontjából mindegy hogy figyelmetlenség, időhiány vagy egyszerűen a
tapasztalat hiánya (ami az első kettőnek is oka lehet)  okozta ezt. Nem
nőttek fel a feladathoz. Kár volt sokunk játékát elrontani ezzel.
MM