[Tajfutas] ROB-POCSB eredmény

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2011. Sze. 5., H, 00:14:43 CEST

Ádám!!
Kritika!!!Nyilván nem neked szól,de a 3egyszerübb most neked irrnom.Most értem haza a Versenyről,és nem tudom el felejteni a ROB -on a hibámat.Az utolsó egy héten kétszer estem bele a piros sraffozás hibájába.A ROB.-on pl. besegitett a vereségben az hogy azt az utat félig pirossal be sraffoztátok.Nem csak én hane,m többen mg ettük.Nekem ott ment el a bajnokságom.A kérésm a következő rendezőkhöz hogy az ilyen helyeket hagyják ki és ne sraffozzák. ha hagyták volna ,többen lényegesebb jobb eredménxt értek volna el,mert szerintem csak zavaró volt.Nézzétek meg,és gondoljátok át. Hiába figyelmeztettek a rajtban,mire oda értünk már senki nem emlékezett hogy miről volt szó.Szóval az egész kétértelmü volt.
Amúgy kiváló verseny volt. mindkét nap.
lujipapa