[Tajfutas] (nincs tárgy)

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Sze. 4., V, 16:19:21 CEST

  ----- Original Message -----
  From: Zentai József
  To: Hajdu Kálmán
  Sent: Sunday, September 04, 2011 4:18 PM
  Subject: Re: [Tajfutas] (nincs tárgy)

  Nem tudom , de már nálam is érdeklődtek telefonon, miközben éppen akkor állt mellettem  Forrai Gabi, aki azt mondta, este már feltették az eredményeket.

  Sajnos kerestem én is, de nem találom sehol, pedig baromi jó lett volna becsempészni egy tájfutó anyagot legalább ROB-ról a hétfői megyei sajtóba.
  Ma pedig már az eredményhidetés előtt el kellett jönnöm egy a megyei sajtó által kijelölt fontosabb eseményre (focimérkőzés)

  Azt még elmondanám, hogy kicsi a világ!
   Dél körül számomra olyan illusztris betoppanó vendéggel is találkoztam a Cser-tónál, aki a OXYTEAM Nemzeti Sportszövetség Mentőszolgálat KFT vezetője igazgatója Nagy Tibor Úr!.  (A magyar felnőtt VB-n a pécsi Szenior VB-n is az ő csapata látta el a mentőszolgálatot) .
  Hol lakna, máshol mint Alsópetényben?!
  Péley Dorkát kereste, remélem találkoztak

  Egyébként tetszik neki a sportág. Vett is egy kisfiúnak, fiának, az unokának?! nem tudom pontosan ki volt a srác- egy lap tájolót s én megígértem, hogy a későbbiekben megtanítom a használatára.

  Versenyrendezők Figyelem!

  Őszön ha vki -nek kedve támadna ide hozni pl. csak egy regionális rangsoroló  versenyt (nincs messze a budapestieknek sem!) ennek a polgármester úr nagyon örülne, miközben Nagy Tibor úr már most ingyen felajánlotta egy mentőkocsi jelenlétét a versenyen.
  Ez se semmi! Rajt hát!
  Üdv: Popey