[Tajfutas] Eger Nagydíj? Kisdíj?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 22:04:22 CET

Kedves rendezők és versenyzők!

További gondolatok az egri belvárosi verseny kapcsán, hogy enyhítsem,
ha esetleg túl erősen fogalmaztam.

A rendezők lehet, hogy túl nagy fába vágták a fejszéjüket, tudom, hogy
nem volt könnyű dolguk. Nagyobb rendezői létszám kellett volna a
szokatlanul népes mezőnyhöz. Akkor lehetett volna két külön
rajtfolyosót kialakítani teljes hosszábban, már a belépést is két
külön rajtszemélyzettel végezve, és ezen túlmenően is kevesebb hiba
lett volna...Mellettük szól, hogy végig nagyon udvariasan látták el a
teendőket.

Nem emlékszem, Eger GP-n voltak-e valaha ilyen sokan...

Az sem volt szokás azelőtt, hogy főiskolai bajnokságot, diákolimpiát
más versennyel együtt rendeztek volna...

Remélem a tegnapi írásommal elejét vettem annak, hogy mások esetleg
durvább formában mondják el ugyanezeket...

És még egy javaslat. A jövőben ennyi embernek a rajtba sem ártana
mobil WC-t elhelyezni egy városi versenyen. Láttam, hogy többen egy
közeli beépítetlen telekre mentek be a dolgukat végezni. Volt ugyan
egész közel söröző is, cukrászda is, de senki sem tesz ki magát
szívesen annak, hogy legorombítsák, ha oda megy be ilyen célból. Pénzt
nemigen tudunk magunkkal vinni a rajtba. Nagyon meglepődtem néhány
hete, mert azelőtt úgy tapasztaltam, hogy a Mac Donalds-okban ingyenes
a mosdó használata. Budaörsről igyekeztem, ahol ellopták a tárcámat,
hogy az egyik Bartók Béla úti bankban letiltassam a hitelkártyámat.
Közben kénytelen voltam bemenni a Móricz Zsigmond téri Mekibe, nem
volt jobb megoldás. Az alagsori mosdók bejáratánál kiderült, hogy fönt
a pultnál kell WC-jegyet venni. Ilyet korábban csak Keszthelyen, egy
múzeum-csoportnál tapasztaltam. Mivel éppen kifosztottak és egy fillér
sem volt nálam, igen megalázó volt a Móricz körtéri mekiben a vécés
néni rám tett megjegyzéseit hallani.

Üdv:
Kéri Gerzson