[Tajfutas] Max. pulzus

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2011. Okt. 27., Cs, 00:48:21 CEST

Halihó!

Én nyertem a pulzus versenyt. 36 évesen kimérték terheléses laborban a max
pulzust ami simán vitte a 200-at és ment volna még feljebb is ha a doki le
nem állítja a futópadot. Ha nagyon futok, simán van 189-193 a pulzusom.
160-nál csak kocogok. 56 a nyugalmi. Doki szerint nincs gáz, én így működöm
és kész. Nálam egyik képlet se válik be, de nem csak a pulzus esetén. Sem
vérnyomás, se terheléses vércukor, se vérkép sem más nem esik az átlag közé.
Véradásról rendszeresen elzavarnak, ahhoz nem elég jó a vérem, terhesen
cukrosnak ítéltettem pedig nem vagyok az, ha öreg leszek és nő a vérnyomásom
akkor lesz normális. Addig kómába esek ebéd után.

Üdv: Kati