[Tajfutas] Bükkfennsík Kupa

Imre Urban urbimre at gmail.com
2011. Okt. 26., Sze, 20:40:51 CEST

Sziasztok!

Egy ismerősöm egy hete agyvérzést kapott, talán nem súlyos. Régebben már
volt tüdőembóliája is.
Az elmúlt héten a lábában mélyvénás trombózis alakult ki.
Tudtok valakit (orvos), helyet (kórház) ahol ezzel a kombinációval már
találkoztak?

Amennyiben igen, magán levélben várom a tájékoztatást.

Előre is köszönöm.

Urbán Imre