[Tajfutas] Max. pulzus

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2011. Okt. 26., Sze, 14:28:44 CEST

Dani,

Nem tudom miért prejudikálod egy vizsgálat eredményét látatlanban?

Ez a felmérés szenior korú versenyzőkről szól. Nagyon dicséretes, hogy
ennyire figyelemmel kíséred az idősebbeket [?], ma már másodszor írsz úgy,
mint aki nagyon járatos a szeniorok dolgaiban.

Speciel én rendszeresen futok pulzusmérővel, és pont annyi a maximális
pulzusom, mint a képlet szerinti (220-58=162). Most legutóbb a EVB végig
felfelé befutójának végén is ennyi volt, és eléggé a határán voltam a
terhelésnek.

Üdv
ET