[Tajfutas] Őszi Spari invitálás

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Okt. 26., Sze, 09:19:50 CEST

Sziasztok

Elnezest a kritikus megjegyzesekert, de ha hianyzanak a magyar nevezok azt szerintem annak koszonhetitek hogy az elmult par evben sem a palyakituzes, sem a nevezesi dijak nem voltak a helyzet magaslatan.  Miert kezdodik a kedvezmenyes nevezes csak a 70/65-nel? Es ezt irom ugy, hogy en neveztem most is es mindig is fogok.  Persze ez rendszerint azert van, mert en egy orok optimista vagyok es mindig remenykedem hogy jobb palyakat fogok kapni mint az elozo evben. Ugyanakkor meg nagyon szeretem a Vertest is. Sajnos a mai korulmenyek kozott ez nem mindenkinek eleg!

Garantalom, hogy ha odafigyelnetek evrol evre a jogos kritikakra, vissza lehetne szerezni a Spari valamikor nagyszamu MAGYAR kozonseget!

Julia

UI: Remelem se Gyalog Zoli se Mathe Pisti nem sertodik meg a fentiek miatt.  Abszolute nem az o palyakituzoi erdemeiket kritizalom, sot boldog orommel varom, hogy az elmult par evben tapasztalt csalodasaim iden veget ernek!