[Tajfutas] (nincs tárgy) + statisztika

Bacso, Piroska piroska.bacso at geagroup.com
2011. Okt. 25., K, 13:30:17 CEST

Én is a 84-94 kódhasonlóság áldozata lettem. De a múltkor bedőltem a ROB-os lila kitakarásnak is. Rossz szemem és szenilitásom egyaránt hozzájárult a tévedésekhez. Ugyanakkor mégis mindkettőnél az a rossz szájíz maradt meg, hogy nem a tájékozódáson és az erőnléten múlott az eredmény.

Más:

Homályos szememmel böngészve az eredménylistát feltűnt, hogy a SPA milyen sok csapattal indult. A CSB-n 16 csapattal (ebből 3 szenior) és az EVB-n 10 váltóval (2 szenior) indultak. Ha jól számolom, a következő a PVS 13(4) csapattal és 7(3) váltóval.

Vajon mi lehet a rekord?

Bacsó Piroska