[Tajfutas] (nincs tárgy)

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Okt. 24., H, 15:34:51 CEST

A Tipo rendezőgárdája most jól dolgozott.
Két nap alatt 280 pontot helyeztek ki, ami országos csúcs lehet (az OCSB
195 pontja biztosan csúcs)
Ők egy pontot sem néztek el.
A térkép felülmúlt minden várakozást.
A pályák nagyon gyorsak voltak, de tájékozódásban messze az ROB felettiek.
Az EOV pedig igazi ellensúlya volt a Zajnát-beli OVB-nek.
Bx