[Tajfutas] ONEB pályák a Route Gadget-en

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Okt. 16., V, 20:17:44 CEST

Szia Ádám és a többiek,
Fantasztikus a gyorsaságod, pedig az eredmények csak két hét múlva lesznek hivatalosak.
Már sok kritika érte a rangsorpontszámítás metódusát.
Anno pár éve megemlítettem, hogy megértem, hogy a legjobb pontérték kiesik az átlagszámításánál, mert lehetnek olyan versenyek, ahol a győztes nagyon megveri az enervált, nem motivált mezőnyt.
De akkor is azt vetettem fel és most is, hogy ez nem lehet igaz az Országos Bajnokságokra.
OB-n megszerzett pontértéknek nem szabadna kiesnie a pontértékszámításnál.
Üdv. egy boldog szülő, manager, edző féle
HN