[Tajfutas] Spar maraton

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2011. Okt. 8., Szo, 09:15:40 CEST

Kedves Oszi és akik nem igazán értik,

Minden véleményalkotó helyett teszem, hogy a bajnoki cimhez gratulálok Józsa
Gabinak. Az elmzés onnan indult ki, hogy a mai mezőnyben 2:27-el nyerni
lehet és 2:34-el dobogóra lehet állni .Ezt a tényt nem lehet viszonyítás
nélkül hagyni. Szerinem is a segítőszándék vezette a hozzászolókat,
hozzáértőket, mert szeretnénk arra ösztönözni Józsa Gabit vagy Kovács
Ádámot, hogy a 68-as félmarathonjaik után végre toljanak végig egy 2:20
körüli egészet. A 2:14-2:15-ös idők felidézése egy motivácós edzői eszköz.
 Én Ádámot sem dicsértem meg( és Ő sem volt elégedett) a tavalyi 2:32 után,
a mikor a belehalt a második felébe.
A kérdés egyébként az, hogy ki szeretne valójában 2:20-on belül futni?

Üdvözlettel: fifi
Honfi Gábor
Hálózati igazgató
email: honfig at szuperinfo.hu